Skip to content
MEET UW KLANTTEVREDENHEID!

Klantentevredenheidonderzoek als dé sleutel tot succes

Hoe tevreden zijn uw klanten?

Vertrouwen, reputatie en goed gevoel gaan hand in hand. Weet u wat er goed gaat en wat beter kan? Verkrijg inzicht in ervaringen van klanten, medewerkers en andere belangrijke stakeholders. Deze inzichten vormen de basis voor het leveren van topprestaties.

Het klanttevredenheidsonderzoek van CustomerCheck geeft inzicht in de kwaliteit per bedrijfsproces. Zo weet u precies wat er speelt en waar de kwaliteit van uw dienstverlening bijgeschaafd moet worden voor een optimale klantervaring.

Meten en verbeteren

Een simpele beredenering leert ons dat meer tevreden klanten gelijk staat aan een kwalitatief goede dienstverlening en daarom is inzicht in de klanttevredenheid een must om te groeien!

Klanttevredenheidsonderzoek van CustomerCheck wordt ingezet door organisaties voor het verbeteren van de interne processen. Het onderzoek is ook perfect voor externe transparantie als marketinginstrument, verantwoording richting stakeholders of om het imago te verbeteren.

Meet én verbeter de bedrijfsprocessen

De klanttevredenheidsonderzoeken van CustomerCheck zijn speciaal ontwikkeld voor klantgerichte organisaties die op zoek zijn naar mogelijkheden om doorlopend zicht te hebben op de manier waarop de klant de dienstverlening ervaart.

Die informatie kan u benutten om de dienstverlening te perfectioneren en om potentiële klanten te informeren over de toegevoegde waarde van uw geleverde diensten. Daarnaast is de informatie te gebruiken om collega’s en ketenpartners te motiveren en samen klanten te enthousiasmeren.

Onderzoek voor iedere branche

CustomerCheck geeft met gericht onderzoek inzicht in klantervaringen en werkbeleving met als resultaat beter presterende organisaties met een optimaal klantgerichte dienstverlening.

Steeds meer organisaties gebruiken onze onderzoeksoplossingen enerzijds voor het verbeteren van interne processen en anderzijds voor externe transparantie als marketinginstrument, verantwoording richting stakeholders of om hun imago te verbeteren.

Toon jouw kwaliteit en expertise

In de overspannen markt, waar er veel meer aanbod is dan vraag is het essentieel om u te onderscheiden. Maar hoe?

Doormiddel van het reviews & referenties abonnement in combinatie met het klantentevredenheidonderzoek maakt u van uw klantenervaringen met u bedrijf het beste onderscheidende vermogen om uw kwaliteit en expertise te tonen.

HOE GAAT HET IN ZIJN WERK?

1. De vragenlijst opmaken! 2. Vragenlijst versturen! 3. Resultaten bekijken!

De vragenlijst opmaken

Onderzoek op welke punten u uw bedrijf kan verbeteren. Wij adviseren u over de juiste vragen. In het Dashboard kan u de gewenste vragen toevoegen.

Vragenlijst versturen

Klanten worden op het gewenste tijdstip met 1 druk op de knop uitgenodigd. In het dashboard voert u uw klantenbestand in (1 tegelijk of grotere groepen). Eventueel kan een herinnering worden verstuurd .

Resultaten bekijken

Bekijk de enquête resultaten op uw eigen resultatenpagina in het dashboard. Kom te weten hoe uw klanten over uw bedrijf denken. Wat de eventuele verbeterpunten zijn.

TARIEVEN

Enquêtepakketten

Abonnement

Basic

eenmalig pakket excl. btw

99
50 uitnodigingen
Looptijd: 3 maanden
5 eigen vragen toevoegen
Eigen resultatenpagina
Compleet overzicht met scores
Inzicht in gemiddelde resultaten
Alleen in combinatie met abonnement

Medium

eenmalig pakket excl. btw

199
150 uitnodigingen
Looptijd: 6 maanden
10 eigen vragen toevoegen
Eigen resultatenpagina
Compleet overzicht met scores
Inzicht in gemiddelde resultaten
Alleen in combinatie met abonnement

Plus

eenmalig pakket excl. btw

299
Onbeperkte uitnodigingen
Looptijd: 12 maanden
Onbeperkt aantal eigen vragen
Eigen resultatenpagina
Compleet overzicht met scores
Inzicht in gemiddelde resultaten
Alleen in combinatie met abonnement

Vragen? Neem dan contact op! Tip: bekijk eerst de FAQ

Nieuwsbrief ontvangen?